ozlm4835 Cumartesi sabah 9da sezaryen doğuma giriyorum, 2. Doğumum ama aşırı heyecanlıyım , ilki güzel geçmesine rağmen yine çok korkuyorum 😕
SedaAden ozlm4835 insallah sağlıkla kucağınıza alın 🙏🏽🙏🏽 benimde ikinci sezeryanim olacak henüz 8. Haftadayım bebeklerimin aralarında 15 ay olacak biraz fazla korkuyorum sanırım bu sefer.
anneyim01 ozlm4835 Canım Benim Sağlıkla Al Allah yardımcın olsun Kolaylıkla atlat inş Dualrımdasınız sizde bu bacına dua et Hayırlısı ile Evladım Olsun birtane daha Güzel haberlerle gel inşAllah 🤲🏻🌹
ozlm4835 SedaAden bende koruyorum ilkinde başıma ne gelecek bilmediğimden korkuyordum şimdi ne geleceğini bildiğim için korkuyorum 😅🙈
ozlm4835 anneyim01 Allah sana ve isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻🩷 çok çok teşekkür ederim 🙏🏻🥰