selma128 bence korkma doğum kişiye özel bir şey herkeste olan sende olmayabilir sende olan herkeste olmayabilir doğum yapalı 1 sene oldu evet bir süre sancılar dayanılmaz olabiliyor ama bebek doğar doğmaz bütün ağrı sancı saniyesinde kesiliyor benim doğumumda pozitifti şöyle düşün geçmeyecek birşey değil elbet geçiyor unutuyorsun unutmasak hiçbirimiz tekrar doğurmaya cesaret edemeyiz🤣 kendini şimdiden düşünüpte strese sokma bebeğini kucağına alacağın o ana odaklan ve lütfen hamileliğini pozitif yaşa doğum yapınca insan tekrar o anlara dönmek tekrar tekmelerini hissetmek istiyor 💖 inşallah doğumun çok güzel geçer sağlıkla kucağına al😍