Bebek çok sert dönüyor öyle bir sertleşiyor ki içerde nefes alamıyorum bazen sancı mı ağrı mı anlamıyorum sadece çok sert hissediyorum kasıklarımda bir şey yok sadece bazen eğilince sızlıyor ya da yürürken arada bir oluyor genelde akşamları bu sertlik canımı çok acıtıyor ama 🥲