__babyandme__ ben ilk gebelikte 12 kg almıştım ve doğum sonrası 1. Haftada hiç doğum yapmamış gibiydim kilom zerre değişmedi hep öyle kalıcak sanmıştım çok ağlamıştım 😂 sürekli doktorumu darlıyordum hocam hiç doğurmamış gibiyim bebeğin eşi mi içerde
Acsba fikan diye hahahahaaha doktorumda beni çok güldürüyorsun gel bi göreyim belkide ni bebek daha kaldı diye dalga geçiyordu benimle artık öyle bi takmıştım ki çocuk çıktı eşi çıktı onca kanama ee nerde bu kg düşmez mi 😂😂😂😂 hızla verdim 58 ile hamile kalan ben 70 olmuştum sonra 55 e kadar düştüm. Şimdiki gebeliğimde 10 kg aldım doğuma 1 ay bile yok hemen kg vermezsem de umrumda olmayacak cnkü o kilo gidiyor arkadaşım her türlü gidiyor etrafımda 9 arkadaşımda 1 i doğumdan sonra ki kilosuna dönemedi diğer hepimiz eskisiyş gibiyiz onunda hormonal sorunları var ondan galiba