ben de gebelikten önce “regl olmak canıma yetti, hamile kalsam da şu kasık sancısından biraz da olsa kurtulsam” demiştim, 9. haftası gebeliğimin sürekli kasık batması, sancısı yaşıyorum😂 regl olup ayda 2 gün sancı çekmek daha mı iyiydi acaba🙈 neyse ki bebem büyüyor diye yaşıyormuşum ona canım feda