umayala diğer değerlerim yazdığım şekilde. İnşallah öyledir de gelişim geriliği falan değildir, çok endişeleniyorum. Normalde 1 hafta 10 gün kadar gerilik vardı ama bunu da şimdiye kadar hiç sorun etmediler normal dediler yani minyon bebek dendi, eşim de ben de uzun boylu insanlar değiliz zaten. Ama şimdiki gittiğimde bu kadar fark çıkması beni çok korkuttu