silbeyy mutlaka al hem senin sağlığın hem de bebek için çok önemli, yengem 28.haftasında onunda ferritini 9 olduğu için doktor doğuma kadar 2-3 kez takalım böyle olmaz demiş. Bugün ilk serumunu aldı o da, bir yan etkisi olmadı. Sadece biraz başım dönüyor diyordu o kadar. İlk gün dinlenince o da geçer zaten. Yanında tatlı ve tuzlu bir şey bulundurabilirsin, belki kan birden dolaşıma girince tansiyonun/şekerin oynar, yani sanmıyorum ama ihtimal dahilinde olduğu için yanında bulundurabilirsin diye düşünüyorum. Şifa olsun💖