Selam herkese ❤️ Durumum biraz karışık. 2020 Mart ayında boş gebelik nedeniyle kürtaj oldum ardından 6ay arayla 2 kimyasal gebelik . Sonrasında şükür oğlum oldu . Kardeşi olsun istedik şükür ilk denemede pozitifi gördüm . 7+1 de gittim Vajinal ultrason ile bebek yolk sac görünmedi . Bekliyorum hala kanama vs yok . Merak ettiğim şey şu , en geç kaçıncı haftada bebeği gören oldu ? Düşğk de olsa bi umut var doktorumun da kafası karıştı . Bir de benim gibi 2 kere ya da daha fazla boş gebelik yaşayanlar nasıl bi yol izledi ?