baybaa simgeeelly normal canım peynir vs yemeye çalış bende hiç doymuyordum meyve ye aralarda prilam da kullandım bi tık kesiyodu doktoruna sorup alabilirsin
Mavimsimavi simgeeelly Aynıyız Maleseffff bende öyleyim açım evet ama yediğim zamanda böyle istşyerek bile yiyemiyorum
bartuannesi_ Offf kafayı yiyeceğim bende prillam ilk zamanlar iyi gelmişti artık oda iyi gelmiyor hayattan zevk alamaz oldum evden çıkamaz oldum. Biran önce geçsin diye dua etmekten başka çaremiz yok sanırım 🥲