hhandan Son yarım saat kaldı tam 38+0 olacağım cuma günleri benim en sevdiğim oluyor sizinki hangi gün 😄😄 bakalım bebişim hangi meyve
ARYa143 hhandan ahahha bilirim o heyecanı🥰😂 biz de Çarşamba günleri meyve değiştiriyoruz şu an 19+1 bitiyor,mangoyuz🌸ama insan her gün beklıyo o saati ya 🤭😍
ikizannesiiiiiiii hhandan cumartesi günü de ben 38 oluyorum baya heyecanlı bu haftalar ya ne zaman geleceği belli değil heyecanla bekliyorum 😀
busragms44 hhandan bende salı günlerini bekliyorum sabırsızlıklaa o haftayla ilgili tüm videoları izleyip öyle uyuyorum sjsjsjs
miniginannesi__ hhandan bizimde pazar günleri hafta dönümümüz şuan pırasayız birazdan 34+5 olucaz 🥬🌸🤍