benik bebek de bende sağlık açısından bir sorun olmadığı için bekleyeceğiz dediler bana da suni teklif etselerdi direk kabul ederdim 3.500 kilo şuan normal doğum için yine iyi bir kilo ama kızım gelmezse mecbur 40+6 sezeryan ile alınır o zaman kadar 4000 kilo olur vajinal doğum daha zor olur bana teklif etmediler ama suni sancıyı bende de bir an önce kavuşma isteği var fakat yapıcak bir şey yok sağlıklı bir şekilde kucağıma almak tek istediğim umarım bebeişiniz de sizde kolay güzel bir doğum olur bebişinize kavuşursunuz💕🫠