kubrasaglamm siloov banafa 16.haftada %80 erkek dediler sonraki kontrol de cinsiyet için biraz bekleyelim netleşmesi için diyince bende detaylı usg yi bekledim, bakalım yarın kesin öğrenicem inşallahh
ARYa143 siloov bence alış veriş için biraz daha bekleyin derim 🤗 değişmezse zaten alacaksınız ama değişebiliyor bizimki değişmişti haftasını hatırlamıyorum ama ilk gebeliğimde erkek değişebilir dedi değişti cidden😂
tortillam_ siloov Doktorum çok kesin 17-18 de erkek dedi. 21+3 detaylı da cinsiyeti göremedim ama kıza benziyor dedi. 😑😑 Sırf emin olmak için cumartesi özele gideceğim
ARYa143 siloov ilk çocuk mu 😂 heycan genelde oluyo ya hele ki ilkse alış veriş heycanı daha fazla oluyo 🥰 Ben 2. Kızımı bekliyorum çöp almadım herşeyi var 🙈😂😂 daha erken zaten doğuma ama en fazla bi hastane çıkışı felan alırım heralde 🤗🤗