Brc06 Canım geçmiş olsun 8 haftalıkken benim de olmuştu iş yapmadan bol bol dinlen ve bol su tüket ama yine de bir doktora gözük ne kadar normal dese de için rahatlamış olur yine de. Bende progestanı ağızdan kullandım günde 2 kere sabah akşam. 1 hafta içerisinde toparlamıştım. Kahverengi lekelenme sona ermişti bir daha da olmadı çok şükür. Sende tekrar bir git istersen doktora. İçini ferah tut. Allah'ın izniyle hiç bir şey olmaz inşallah.