zeyzey5561 4+6 dün dr gittim hem özel hem devlet iki dr kese var Yolk sac var emriyo görünmüyor suan dedi normal mi kaçta görünür stres bastı
mrssanne zeyzey5561 çok normal o halde, bence 6. Haftanın içinde gidin 🌸 bu arada vajinal mi, abdominal mi baktılar keseye