Samed
Merhaba kızlar bende yüksek tansiyon nedeni bide idrarında protein çıktı diye acil hastene yatsın yapıldı malesef sezeryan oldum ama çok şükür oğluma kavuştum birsey yok.sorun bende sezeryandan sonra bende kızarıklık oldu sırtımdan takı ayağım adasına kadar 😔çok kötü böyle bir durumu yaşayan oldumu?ve naptınız kecdi?