Bizimki lab viagen miydi neydi zeynep kamil hastanesinden aldık numaranızı dedik bu arada hiçte girmedik hastaneye öyle deyince fiyatı düşürüyor sonra söylediği fiyatada hadi yaa hastanede biriyle karşılaşmıştık bir hasta yakını daha ucuz demişti dedik daha da düştüler 12ye mi ne hallettik 🤣🤣