betuss9 Yapma. Bu değerlerle dış gebelik gibi duruyor. Kimyasalsa sorun yok. Kendi kendine atar. Ama dış gebelik çok tehlikeli. Hani öyle hafife alacağın bir şey değil. Tüpteyse iç kanama riski büyük. Bayramdan sonra çok geç olur. Gebelik sağlıklı değil. Neden net konuşuyorum çünkü gerçekten tehlikeli. Arkadaşımı az kalsın kaybediyorduk. Tüpü alindi. Kurtardılar çok şükür. Ama geç kalsaydık düşünmek bile istemiyorum.
Bak bu beklemeye gelecek bir şey değil. İlaçla düşürsünler. Müdahaleyi reddetme. Bir de tek taraflı batma ağrı başlarsa sabahı bile bekleme hemen acile git. Yani öyle hafife alınacak bir durum değil. Senin için üzgünüm. Üzülüyorsun evet. Ama sakın kafanı karıştırma. senin canından kıymetli değil şu an.