Arkadaşlar kızım 57 günlük kalça ultrasyonuna gittik bugün çeken kişi hiçbir açıklama yapmadan üç aylıkken yine gelin dedi ve doktora yönlendirdi doktorda doğru dürüst birşey demedi iki bez bağlayın dedi sorduklarında bile cevap vermedi hiç başına gelen varmı ne yapacağım bilmiyorum