seymakayikci Benim 32.hafta 29 hazirana geliyor. 2 gün eksik maaş almam brüt ücrete yansır mı yani rapor paramı eksik mi alırım
victorya seymakayikci bilgim yok maalesef bende ücretli öğretmenlik yapıyorum sgk dan ücret almak istiyorum onu öğrenmeye çalışıyorum