evremkesmis 39+2 olduk. 2 gündür bağırsaklarım çok hareketli. Aşırı gaz ve afedersiniz günde 3-4 sefer büyük tuvalete çıkmaya başladım. Doğum habercisi olabilir mi? Var mı böyle birşey yaşayan?