jennefer
Bende de oluyor 29 haftalıkken iki gün hiç geçmemişti acile gittim alttan baktı açılma yok dedi bugün de 32. Hafta kontrolüne gittim doktora söyledim karnıma baktı sertlik var ama çok değil dedi magnezyum yazdı iyi geliyormuş bende hayırla 37. Haftaya gelmeyi bekliyorum sonrasında ne zaman gelmek isterse artık hayırla kucağınıza alalım