Ayseymen NilMila1 doktoruna bağlı çocuğun dönmüş mü biz eşimle karar verdikher sey normal gösteriyor ama ben sezeryan istedim 37+4 gittim 39 a gun verdo
NilMila1 Ayseymen Herşey normal bizimde plesanta yaşlanmaya başlamış 1 hafta önce gittiğimizde öyle dedi başı aşağıda dedi ama ben beklemek istemiyorum artık
Sonayyy Ayseymen aynn bnm 4 hafta once bas asagi indi acilmam da oldu ama baslamadi dogm cinsiyeti de erkek
Ayseymen NilMila1 valla canim o senin ve eşinin verebileceği bi karar ben sana normal yao yada sezeryan yap diyemem
NilMila1 Ayseymen Yani doktor yapar mı onu merak ettim bu hafta sezeryan günü verdikleri yoğun oluyor mu bu haftaya verir mi
Ayseymen NilMila1 38 ile 39 arası aliyorlar canım ama yani ben şimdi senin doktorunun ne diyeceğini bilemiyecemki ama plesenta yaşlanmış nasil bir yol izliyecegjnizi soylemedi mi
Ozy Kbrasuer sendemi 40+2 Haftalik sin ? Bende altdaki baskivgecmiyor bi türlü ama sancilarim olmadigi icin rahim acilmiyor ya 😣😣😣 ne yapacagim bilmiyorum