sirius8 ay duramıyorum ama biliyo musun çıkmıcsm diyoem yinede bi çıkasım geliyo dün de bgnnde arkadaşlarla çıktık bi tatlı yemeye diye hava güzelsefe evde daralıyorum hava kötüysede daralıyorum 😂 bi 37 görseydim ya sabırsızım çok . Şimdi bayramın 2. Günü doktor acilden gel dedim doğumhane kısmına fakülte takipliyim uzman ve asistanlar olacakmış muayene edecekler usg doppler ve nst bakılacak diye not yazmış doktorum. 28 ine denk geliyo gün olarak , 5 gün sonrası sa doktorum kendisi kontrol edecek 2 hazirana randevu verdi muhtemelen Benm doğum gününü 2 haziranda kararlaştırırız diye düşünüyorm tam 36+4 olucam o güne kdr