6 yıl önce yaşadım doğum sancısını 2. Ye hamileyim şimdi çok zordu gece 2 3 gibi başladı sancı giderek dayanılmayacak hale geldi ama o suni sancı var ya ölüm gibi birşey bence 2 buçuk saat suni sancı verdiler kız yeminle ölmek istedim ağrıdan bağırıp ağlıyordum doğumdan sonra sesim gitmişti sezeryane alın diye yalvardım almadılar