Düzenli sancı olması gerekiyormuş doğumun başlaması için, yani sizin şikayetler çok normal, olabiliyormuş bunlar 40a kadar , bende 37+2yim bende de bugunlerde aşırı baskı hissi var çocuk aşağı doğru baskı yapıyor sanki çıkmak istiyor gibi vajinada dolgunluk hissi var ama bunlar normalmiş 😌inşallah bir an önce sağlıcakla gelirler hayırlısıyla 🤲🏻🤲🏻