ekinci7227 5 Mayıs’ta 7 gün süren bir kanamam oldu işte ayın 5 inde olursam adet diycem ama adet bitince 6 gün sonra başlaması değişik ilk defa başıma geldi çünkü ara kanama ne belli olur
fatma6637 rumeysa_ar 2 günde bir ama diyor ki 3 katı bende 2 diye biliyorum hatta %66 geçmesi lazımmış her doktor bişey söylüyor
rumeysa_ar fatma6637 2 gün sonrasında tekrar git değerine baktır istersen canım bugünkü ile başka bi doktor kıyaslar
_Mother_ dreamfrye sat 27 Nisandı 18 mayısta korunmasız oldu 1 Haziran da pozitif gördüm bu sabah kan verdim bekliyorum sonuç Rabbim isteyen herkese sağlıkla nasip etsin benim kızımda 16 aylık
fatma6637 _Mother_ amin inşallah sağlıkla alalım kucağımıza inşallah çoğu zaman kendi doktorumuz dışında diğerlerine pek kulak asmamak gerekiyor bugün onu öğrendim :)
fatma6637 rumeysa_ar ilk ölçtüler 93 çıktı 48 saat sonra 174 %85 artmış yani ama zaten daha yeni inşallah sağlıklıdır
rumeysa_ar fatma6637 peki aynı hastanenin laboratuvarında mı vermiştiniz bazen hastaneler arası farklı çıkıyor benim başıma gelmişti
fatma6637 rumeysa_ar canım hastane farklıydı çünkü doktorum ilde eşimle bende ilçede görev yapıyoruz onu konuştum pek bir fark olmaz demişti
rumeysa_ar fatma6637 ben bi devlette bi üniversite hastanesinde vermiştim bariz fark çıktı doktorumda şaşırmıştı lab test kitleri duyarlılığı farklı olabiliyor o yüzden olmuştur dedi bence 2 gün sonra şuan verdiğin hastanede ver ona göre değerlendirsinler hayırlı olsun canım🌸
fatma6637 rumeysa_ar evet hocam oynamalar oluyor teşekkür ederim. 30 mayıs acilde verdim 93 1 haziran 174 3 haziran 300 iyi mi sizce artışı. Son iki sonuç aynı labdan çıktı Hem heycanlı hem korkuyorum. Sağlıkla kucağıma almak istiyorum inşallah.
rumeysa_ar fatma6637 bence kötü değil canım içini ferah tut 30-40 oynama olabilir iki katı artmış senin