pamuksekeer haftaya giricem tetenoz ne zaman olunuyor kızlar zorunlu mu sağlık ocağındaki hemşire mi arıyor biz mi gidip soruyoruz🫶🏻
nkkl pamuksekeer ben 20. Haftada birinci dozu oldum bir ay sonra ikinci dozu oldum bizim burda ilçe devlet hastanesi var ilçedeyim kayıtlı olduğum aile hekiminin hemşiresi aradı söyledi zaten orda sürekli takip halindeler benim bu şekilde oldu
lokismommy pamuksekeer beni de ebe aradı sağlık ocağından 20.hafta içinde çağırdı ilk doz için telefon numaranız e nabızda güncel ise size ulaşabiliyorlar
gozdeguzel pamuksekeer canım ilk dozu hem teta hem boğmaca bir aynı aşıda boğmacaya bebekler doğar doğmaz yakalanabiliyorlarmış ve bu onlar için ölümcülmüş senin vurunduğun boğmaca aslında onun için ben ilkini 24 de vurundm ikinciyi 31 de
esselvii pamuksekeer daha bugün oldum 20+2 arayıp söylemediler ta beta takibi için gittiğimde kağıda yazıp vermişlerdi tarihleri ben öyle gittim bence bi gidin sağlık ocağına
pamuksekeer lokismommy ilk haftada gittiğimde almışlardı hatta o zaman da dediler 18. Haftada Arıcaz sizi aşı için dediler 3 hafta geçti tık yok
mom28_ pamuksekeer 20.haftada oluyor beni erkenden aradılar siz sorun zamanı geçmesin çünkü iki doz diğer dozunda 30 dan önce yetişmesi lazım