Elifsph sart degil ama yapilirsa iyi tabiki, eger ikili test normal ciktiysa risk tasimiyorsa bazi doktorlar gerek gormuyor sadece annenin bebegi besleyen damarlarinada bakiliyor ya o arti bir durum. İnsiyatife kalmis birsey detayli ultrason zorunlu degil yani yaptirilirsa iyi olur deniyor. Bize doktorumuz sey dedi ikili test temiz sorun icin degil ama gidin bakin hem iciniz rahat olur hemde cdye cakiyorlar ani kalir dedi :) yani bebekte bir sorun varsa zaten anne karninda mudahale edilemiyor sadece kan akisi azsa sana sulandirici verilir