ARYa143 annemood normal beybisi, ağrın sık sık olacak korkma sadece dinlenince geçmiyosa, Kanamam varsa Ağrın aşırı şiddetli ve geçmiyorsa druna söylemelisin Onun dışında ağrılsr kramplar normal 👌😊
asil15 annemood normal bebek büyüyor kanama olmadığı artı dinlenince geçiyorsa normal daha dur başındasın 9 ay devam edicek
happyela annemood Bende 14 oldum aynı Dediğiniz gibi ağrı bugün bende de olmaya başladı hatta dün geceden beri var. Yarın kontrol var soracağım bakalım.
ARYa143 annemood yok yok sakın ol, hiç bir zaman panik yapma ne olursa olsun tamam mı👌panik bir çözüm değil çünkü sağlıklı karar alırken bile sakin kalmalı insan o yüzden biraz akışına bırak canım tadını çikar hayırla gelsin🌸🤗
annemood asil15 bir kere daha böyle oldu 7 haftalıktı Allah’ın izniyle bir sıkıntı çıkmadı ama annelik telaşı işte başı sonu ayırt etmiyor 🫠 teşekkürler cevap için
annemood ARYa143 teşekkür ederim rahatlattın beni işte insan biliyor ona rağmen korku oluyor sende sağlıkla büyüt inşallah 😘
annemood happyela bebişler daha çok büyüdükçe daha çok olucak belli ki sağlıklı doğsunlar önemli bir şey olmasın da Allahın izniyle 🧿💖🤍