nzlccnn 7+ 4 sigarayı hala bırakamadım mide bulantım ve koku hassasiyetim de yok içmek de istemiyorum ne yapacağım
yagmur27_ nzlccnn ben 5. Haftada öğrenip bıraktım hep aklıma gelen şey şuydu bebeğime bunu yapmaya hakkım yok. Aynı zamanda doğunca sırf sen sigara içtiğin için bir hastalığı çıksa allah korusun kahrolursun onu düşün doğumdan sonra istersen yine içersin ama küçücük bir bebeğin üzerine duman üflediğini düşün 🙏
ARYa143 nzlccnn ben de Öğrendikten 1,5 hafta sonra bırakabildim(14yıldır kullanıyordum) Yapamam deme bıkere yaparsın net söylüyorum sadece amacın sigara bırakmak değil, sigara içmeyen biri olmak olsun İkisi farklı şey 👌😉
cuteregina nzlccnn gebelikten önce bırakmıştım bol bol şeker yedim misbonlardan ağzınızı oyalıyor Sigara konusu çok hassas erken doğum riski solunum sıkıntıları bebekte sarılık riski bebeğin suyunun az olması bir sürü risk var mercimek kadar bebeğin hakkına girmek çok korkutucu buna maruz bırakmak bilmiyorum umarım hızlıca atlatırsınız süreci stres daha çok zararlı günde iç bi tane diyenlere sakın aldırmayın akut stres sırasında kortizon yükselir evet ama plesanta bu hormonu parçalayacak güçtedir bebeğe zarar vermez sigara bırakmak da akut strestir
ayso5 nzlccnn niyetlendiysen bırakmak için yola yarilamissin. Bende kafada azalt bitir moduna geçtim sonra en sevmediğim sigarayı alıp içmeye başladım ve sayıyı azalttım zaten bulantilar fazlalasinca bırakmak çok kolay
nzlccnn ARYa143 Kafamda bırakmayı netleştiremiyorum bırakmak için diyorum ki içmeyeceğim ama kokusu gelince tekrar başa sarıyor
nzlccnn cuteregina evet haklısınız bende zaten böyle bir durumda içmekten çok rahatsız oluyorum ve tedirgin oluyorum en kısa sürede de gerçekten bırakmak istiyorum dediğiniz gibi haksızlık yapıyorum çünkü sigara içmeyi gençken ben tercih ettim bu onun tercihi değil 🙏🏻
nzlccnn ayso5 işte sorun şu ki benim hiç mide bulantım yok koku hassasiyetim yok annem diyor ki sana hamileyken sigaradan ben tiksindim diyor ama bende tik yok
kedilivebebeli Sizi üzmek istemem ama iki gebeligim de içmiştim cok aza indirmiştim ama bırakmamıştım. Sonra bebeklerimi kaybettim bu bana ders oldu anladim ki bir kadın için karnındaki bebekten daha kıymetli hic bi sey yok şuan bıraktım ağzıma sürmüyorum
nzlccnn kedilivebebeli bunu duymak üzücü sizin adınıza çok üzüldüm ve doğru bebeğim daha değerli bırakacağım
zehraclk0 nzlccnn İcmeyeceksiniz kendinizi tutacaksınız. İçmek isteyen her türlü içer zaten siz istemiyorsunuz ve İcmeyeceksiniz yani başka türlü nasıl olur bilmiyorum ki. Ben öğrendiğim gün bıraktım arada canım istiyor ama içmiyorum kesinlikle
nzlccnn zehraclk0 evet doğru ama işte herkesin farklı bir süreci oluyor dediğim gibi bende içmek istemiyorum