Bu ayın 16sinda Dondurulmuş 2 adet 3. Gun transfer yapıldı bir tanesi 9 hucreliydi diğeri 6 hücreli embriyo transfer edildi bugün 6. Günüm adet ağrısı gibi ağrı var karnım gurulduyor bu belirti ben adet olacakken olur bu zamana kadar hep aynı belirtileri yaşadım sizce normal mi