7 hafta 5 günlük hamileyim mide bulantı ilacı kullanıyorum ama ağzımda hiç geçmeyen metalik tat var doktorum normal dedi haftalar ilerledikçe yavaş yavaş geçer dedi ama bu hiç geçmeyen tat beni mahvediyor bütün hayat enerjim gidiyo yaşayan var mı bi çözümü var mı☹️