nazende17 Kızlar yarın saat 12de detaylı ultrasona gidiyorum 21+1 olmuş oluyoruz🥰 yarın için önerileriniz neler? Bebeğim genel olarak hep sırtını dönüyor yüzünü göstermiyor
ozals nazende17 en çok dedikleri tok gel, ben sini farkettim kuru yemiş yeyince hareketleniuor hep , girmedn çikolata yanı sıra kuruyemiş yemiştim ben . Bide merdiven inip çıkmayı sevmezms bebekler , girmedn merdivn inip çıkmıştım
ebru_09__ nazende17 bende biraz bekleyip yürümüştüm çikolata vişne suyu yiyip içmiştim çok hareketliydi birazda bebeğe bağlı sanki 😂inşallah gösterir seninki de 💖
esmacuk nazende17 benim de yarın 9’da detaylı ultrasonum var 20+2 oluyorum bende Devlet hastanesinde yaptıracağım ben genelde doktorun yorumları güzeldi inşallah benim de sizin de çok güzel geçer ,çok güzel şeyler duyarız 😍
mlkcmm Ne yaparsanız yapın göstermeyince göstermiyor bence 😂 pazartesi günü gittim göstermedi doktor hanım biraz yürüyüş yapmamı ve atıştırmamı istedi yarım saat sonra tekrar baktı öyle gösterdi :)
yeliz1923 ebru_09__ cinsiyeti ne acaba bende yedim içtim milim oynamadı daha da kafasını sokmuş aşağıys 🤣🥰