sarumervee bebebao alin bence onu baya kullanan ve memnun kalan var acuradan emin degilim bende mochi var memnunum ama farkli bir pompa deneyimim olmadigi icinde harika diyemiyorum eller serbest zamandan tasarruf sagliyor gercekten priz basinda kalmiyorsunuz ama elektrikliler kadar guzel sagmiyormus bende uygun fiyatli elektrikli ariyorum