Arkadaşlar Kocaelide olup memnun oldugunuz veya memnun olmadığınız doktorlarla alakalı yorumlarınızı bekliyorum. İlk doğumumu Konak Hastanesinde Gülçin hanımda yapmıştım ama hastaneyle olan sigorta anlaşmamız bittiği için oraya gidemiyorum malesef . Diğer hastane ve doktor öneri ve şikayetlernize göre yeni gebelik dönemim için doktor arayışındayım .
Şimdiden herkese sağlıklı gebelikler ve kavuşmalar dilerim. Bekleyen herkesede rabbim tez zamanda sağlıklı bebişler nasip etsin.