Son adet tarihim 16 nisan 14 Mayıs’ta 8.83 değerle hamile olduğumu öğrendim 15 Mayıs’ta 13.67 oldu 21 Mayıs’ta kontrole gittim karından ultrasonla baktı bı kese gözüküyor ama bozulmuş dedi bı şans verelim beta takibi yapalım iki gün sonra dedi ve bugün çıkan beta 290.40 sormak istediğim bu değerle kese net gözükür mü yada yanlış mı gördü ölçüm yaptı ama unuttum ölçümü aranızda bunu yaşayan var mı