1 doğal dış gebelik 2 olumsuz tüp bebek var farklı merkezlerde. Rahme çizik atıldı, histeroskopi yapıldı, tüpler açık, sperm değerlerimiz düşüktü normale döndü embriyo kalitemiz 5AA idi çift transfer, gebelik serumu verildi, sperm DNA hasarı temiz geldi Temmuz ve Ocak aylarında negatif gördük sonbahar gibi tekrar transfer düşünüyoruz benim gibi çoklu deneme yapıp pozitif gören var mı ya da tüp bebek olmayıp doğal kalan🙏🏻🥹