beyzaemir06 ödem için çok erken bence genelde 30-32 sonrası başlıyor, mutlaka beslenmeni gözden geçir, şekerli meyveleri, tatlıyı, karbonhidratı ve tuzu azalt, suyu arttır derim. Her gün 1 tane de maden suyu içmeye çalış. Doktorunla da mutlaka paylaş bu durumu, çok erken başlamış ödemlerin, 35 sonrası eyvah dedirtir, şimdiden önlem almaya bak mutlaka