Aysekaram Merhaba hanımlar Haftamdayım bulantı hala devam. Prilam kullanıyorum gece 1 tane sabah iyi uyanıyorum sıkıntı yok ama akşam 4 5 gibi çok şiddetli geri başlıyo. Bu döngü ne zaman bitecek bebeğime sevinemedim bile bu hallerden o kadar huzursuz ve mutsuzum ki. Sizlerim tam ne zaman geçti yada geçti mi😂
Nedbur Aysekaram Bende 12. Haftadayım prilamla yaşıyorum gece yatmadan 2 tane sabah 1 öğlen 1 şeklinde
nazifeeeeeeeeee Aysekaram sabah ve akşam kullanıyorum ben pek bir faydasını görmedim 9+5 im artık bitsin lütfen 😅
Aysekaram Tortilla çok geçmiş olsun umarım benimkide azalır ve biter yaşamayan bilemez bu durumu ahh 🥹
Nedbur Nedbur Yatmadan önce 2 tane iç öyle yat sabah kusmamı o durdurdu benim kahvaltıdan sonra da 1 tane içiyorum kendime göre ayarladım
kaanmoomm Aysekaram oğlumda hiç bulanmadı kusmuştum bu gebelikte kusma yok sabahtan bulantı bir başlıyor akşam 7 ye kadar devam ediyor
Aysekaram nazifeeeeeeeeee Aynıı durumdayım inanınnn bıktım usandım gece bulantıdan uyuyamıyorum.Allah yardımcımı olsun çokkl zormuş
Aysekaram kaanmoomm benimde ilk çocuğum erkek ondada bulantı kusma olmuştu ama bu kadar değil bunda acillik oldum
bekledigimmucizem Aysekaram ben 11 haftadayım bugün çok şiddetli başladı gece prilam içmiştim ama fayda etmedi bu haftada başlaması da üzdü ne güzel bulantısız geçiyor demiştim
Aysekaram bekledigimmucizem Aa sizin geç başlamış inşallah kısa sürer ben 7 haftada başladı hala da sürünüyorum🥹
kubraelif19 Aysekaram teşekkür ederim size de geçmiş olsun evet şiddetliydi 6.haftada başladı yeni geçti 4 kilo verdim bulantı kusmadan dolayı
zfatalay cuteregina benimde öyleydi 🥲 9. Haftada tam bitti gibi oldu..bu sabah bir kalktım bulantıyla ve istifrayla 😭 yarın nasıl olur bilmiyorum..
bekledigimmucizem Aysekaram benim ilk hamileliğimde 5. Haftada başlamış doğuma kadar sürmüştü bakalım bu inşallah kısa sürer çok fena çünkü
Aysekaram bekledigimmucizem yaaa çok zor doğuma kadar İnş bu öyle olmaz. Psikolojik olarak nasıldınız peki hiç azalma olmamışmıydı
bekledigimmucizem Aysekaram prilam kullanıyordum akşam 2 tane sabah 1 tane oda çok uyku yapıyordu amabeni çok yordu şimdi kızım var onunla çok zor olur gündüz içemiyorum çok uyku yapıyor diye inşallah hemen biter
Aysekaram nmtcrkk yaaa inşallah benimde 13 de biter inşallah. İnanın tramva oldu bende de hiç geçmiycek gibi unutamıycak gibiyim bu günleri 🥹