ezgikynk canım benim doktor ne diyorsa yap, ne kadar riskli bir durum kendi fikrine göre hareket etmen. Ben 2023 de normal doğum da doktorum süresi doldu sancı yok suni sancıyla dogumu başlatalım dedi. 3 gün daha dursaydı da burcu değişseydi hocam ya dedim şakasına, asla dedi risk alamayız dedi. Suyu azalır kakasını yapar kordonu şusu busu son günlerde dakikayı bırak saniye bile önemliyken sen günler sonrasına bırakmayı söylüyorsun. Doktor ne diyorsa yap derim ama yine de sen bilirsin, sağlıkla gelsin inşallah