Kızlar 34+3 haftalık hamileyim bebeğim erkek. Bu zamana kadar hep devlete gittim doğumu özelde düşündüğüm için bugün özele gittim kontrole 32. Haftamda devlette kilosuna 2100 demişlerdi bugün ise doktor 3300 dedi ve iri bir bebek olacak dedi yanii böyle olanlar var mı ya da bu süreci geçirip doğuranlar bebişleriniz çok mu kilolu doğru bu durum biraz tedirgin etti beni