nesimi Lekelenmem oldu doktor ultrason ve vajinadan muayene etti kalp atışını duymadı haftaya tekrar bakıcaz dedi benim gibi olan varmı arkadaşlar sonrasında duyuldumu
gamzeakarsu17 nesimi 8 de hatta 9da bile duyanlar var nadirde olsa.hemen negatif düşünmeyin allah hayırlısını versin boş gebelik olursada kısmet değilmiş deyin kendinizi üzmeyin
Busraa41 nesimi bende 6+6 kese ve bebek göründü ama kalp atışı yok, kanamam var bir haftadır muhtemelen düşük olacak gibi ama 10 hazirana gidicem
nrsda Bende 6+4 8hazıranda kalp atısını duymak için gidicem korkuyorum ya kalp atısını duyamazsam diye
3bebem kedilivebebeli ondan çok korkuyorum dum ama sizi görünce umutlandım bi kaç post okumuştum korkmuştum 😊