newchapter Kızlar dün geceden beri hafif adet sancıları çekiyorum kasıklarımda belimde. Sanki adet olmadan önceki sancılar gibi. Ama ara sıra girip çıkan sancılar değil. Sızlama gibi.. nedir bu acaba? 38+2 haftalığım
mlke2906 newchapter bende 38+5 haftalığım bu belirsizlik yordu beni dünden beri karnım o kadar sertleşiyorki bugünde vajinamdan sızlama var adet olmuşum gibi karnım yine sert
newchapter mlke2906 açılma mı oluyor acaba neden oluyor iki gün önce gittim hiçbir şey yoktu ben de bilemedim zamanımız da çok yaklaştı
Vildan-21 Merhaba dogum sancısi düzenli geliyor benimki 10 dk bir durulmaz bir sancı gibiydi sonra arttı dinlenin biraz düzenli gelirse doktora gidin bence
Vildan-21 newchapter evet tabii arada bir adet tarzı ağrılarım olurdu ama dinlenin lütfen yatın ve hiçbir şey yapmadan kendizi sıcak tutup dinlenin hala geçmezse gidin biraz gözlerinizi kapatıp elinizi karninza koyun sıcak tutun kendinizi ve ağrı düzenli ise mutlaka gidin
newchapter Düzenli sızı şeklinde var belki vücut hazırlık yapıyordur bilemedim. Geçmezse gideceğim dediğiniz gibi
nisa4634 newchapter benimde öyle bir kaç saattir ara ara giriyor ya da hafifliyor tekrar başlıyor belime vuruyor aynı adet sancısı gibi bir hafta on gün önce gittiğimde 2 cm bir parmak açıklık var dedi doktor
newchapter holamerf00 bebek 30. Haftadan beri hep baskı yapıyordu zaten. Dün geceden beri bunu hissediyorum.
holamerf00 newchapter benim de öyle ama rahim genişleyip büyüyor normal bir durum sızı oluşması 35 e geldim ben de özellikle 32 /33 arası çok olmuştu bende de
yasemin0903 Bana da bugün çatı muayenesi yapıldı muayeneden sonra hiç geçmeyen regli ağrısı var ama çok şiddetli değil ve muayene sırasında kanama oldu doktorum yumuşama olduğunu söyledi