Hanımlar merhaba ben normal dogum yaptim dikişler falan iyileşti ama son 1 haftadır inanılmaz bir regl agrisi tarzda ağrım var belim ağrıyor regl de olduğu gibi biraz da bacağıma vuruyor ve doğum yapalı 2 buçuk ay oldu napicami şaşırdım var mi aranızda yaşayan doktora giden ??