Kızlar 3.gunum adet oldum geçen aydan kist vardı gitmiş şükür doktor 5.gun Letu kullan beş gün iç 1 hazıranda gel dedı 14.gunum olucak aşılama planlıcak yumurta durumuna göre günde bır kez kullanıcam bır aklım dıyor kı uygulamayı sil git sizce Napım 💗💗🌸🌸