umran11ayazgmailcom Arkadaşlar ben 10+ hamileyim yaklaşık yarım saat önce kadar sol boşluk karın yanımda ağrı var sizlerde de oldu mu oluyor mu
yagmur27_ umran11ayazgmailcom ben 8. Haftadayım ve dün oldu bana bu ama gaz olduğunu fark ettim sol karın boşluğum ağrıyordu saatlerde gaz çıkara çıkara rahatladım
yagmur27_ umran11ayazgmailcom amin amin ben de biraz takıntılı biriyim o yüzden yazdım size de yürüyüş yapın yavaş yavaş
umran11ayazgmailcom yagmur27_ ya benim suanlik yürüyüş vs yasak benim kanamam oldu eşimle kan uyuşmazlığımiz iğne oldum progestan iğne ve fitil kullanıyorum bu süre zarfında bol bol yat dedi korktum o yüzden 😢