sevtapg ben yenı aldım kurulum yaptık ama Allah Nasıp ederse doğum 2 ay sonra.alt açma bence yeterlı olur.Gelınımız başka bı markanınkini kullanıyor 3 yıl oğlumda kullandı Sımdı kızında kullanıyor.Bu da yeterlı olur.Onun dışında yatağı trendyoldan ala ev modası dıye bı markadan aldım geldı kalınlık ıyı.