ozlem_36 asas19 ay gerçekten mi inşallah canım herkes kız diyor ama doktorda kendini göndermedi kadın %60 kız dedi ayın 4 tekrar gidicem kesinleşcek o zaman bı oğlum var 1.5 yaşında inşallah bu da kızdır 🙏