dilanmiranderman Yapmayın kıymayın yaşayan bir cana.
İlk gebeliğimde 19 haftalıkken suyum bitti hastaneye yatırıldım enfeksiyon aldı başını gitti. Perinatolojiler doçentler proflar hastanedeki tüm kadın doğum doktorları her gün gelip gebeliği sonlandırmazsan seni kaybedecez çünkü bebeğin suyu bitmiş ve her yerin enfeksiyon içinde diyorlardı. Ama ben sonlandırmadım Rabbim kendisi alsın dedim bekledim 1 ay susuz yaşattım bebeğimi ve kendim bitmiş durumdaydım enfeksyondan. En son doktor böbreklerine vuracak ve böbreklerin iflas edecek rahmin bile alınabilir çünkü enfeksiyonun ileri derecede ve hiç bir şekilde düşmüyor dedi. Ve böbreklerime vurdu enfeksiyon ben yine sonlandırmadım gebeliği. kendi isteğimle imza verip hastaneden ayrıldım. Kendi canımdan olmayı göze alıp yavruma kıymadım ve bir gece kordonu aşağdan sarktı hastaneye gittik doktor bak sen öleceksin dedi bunu almamız lazım dedi ama yine sonlandırmadım. Enfeksiyonum en yükseğe çıkınca doktor eşimden imza almış sonlandırma için. Bana tamam o zaman kordon sarkmış normal doğumu başlatalım doğarsa yaşar belki dedi kabul ettim bilmeden meğer dil altı bir ilaç verdiler o ilaç bebeğin kalbini durduruyormuş ve sancıyı başlatıyormuş. Bebeğim doğdu ve ölüydü. Demem o ki lütfen yaşayan bir cana kıyma 🙁Sonra yine gebe kaldım o bebeğimde 15 haftalık doğum başladı ve öldü🙁 Çok şükür Rabbime 26 haftalık gebeyim serklajlıyım. Ben o cana kıysaydım Rabbim bana evlat nasip etmezdi belki bir daha. İyi düşünün. Bu yazdıklarım uzun oldu ama belki bir faydam olur kararınıza diye yazmak istedim