30+6 da 1770 gram dedi benimkinede ve normal gidiyo dedi bence de normaldir diye düşünüyorum 8. Aydan sonra her hafta katlanarak artıyomuş kiloları diye duymuştum ben mutlu oldum mesela bu kadar kilo çıkmasına erkek benimkisi ve doktor çok şükür senden iyi besleniyor dedi çokta hareketli bir bebişş oğlumm zaten 3 kiloyu geçse benim için kafi çok fazla kilolu bebekte iyi değilmiş diyorlar Rabbim hepimizinkini sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin inşallah🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻💗💗💗